GARANTİ ŞARTLARI, ГАРАНТИЙНЫЕ ОБЯЗАТЕЛЬСТВА, WARRANTY TERMS, CONDİTİONS DE GARANTİE

1-GARANTİ KAPSAMI DAHİLİNDEKİ ŞARTLAR

-           DÖKÜM HATASI

-           ISIL İŞLEM HATASI

-           ÇELİĞİN EFSAFINA UYGUN OLMAMASI

2-GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLAR

-           PTO ve POMPA’ nın YANLIŞ SEÇİLMESİ

-           ÜRÜN İLE BİRLİKTE VERİLEN CONTANIN DIŞINDA FAZLADAN CONTA EKLENMESİ VEYA TARAFIMIZDAN ÜRÜN İLE BİRLİKTE VERİLEN CONTANIN TAKILMAMASI.

-           ÜRÜN İLE BİRLİKTE VERİLEN CİVATA, SAPLAMA VE SOMUNLARIN SABİTLEYİCİ İLAÇ SÜRÜLMEDEN SIKILMASI.

-           BAĞLANTI CİVATALARI GEVŞEMEYE KARŞI 15-30 GÜNLÜK PERİYODLARDA KONTROL EDİLMEMESİ VE BU NEDENLE ANA ŞANZIMANIN YAĞ EKSİLTİP ARIZALANMASI.

-           ARAÇ BELGESİNDE BELİRTİLEN İSTİHAP HADDİNİN AŞIMI

-           KULLANICI HATASI

-           ÜRÜNÜN TAKILMASI SIRASINDA HATALI BAĞLAMA. MONTAJ HATASI.

-           ÜRÜNÜN KASINTILI BAĞLANMASI VE KASINTIDAN ÖTÜRÜ DİŞLİLERİN BOZULMASI.

-           ARIZA DURUMUNDA ÜRÜNÜN TARAFIMIZDAN ARIZA TESPİTİ YAPILMADAN ÜRÜNÜN ANA ŞANZIMAN ÜZERİNDEN SÖKÜLÜP DEMONTE HALE GETİRİLMESİ.

-           PTO MONTAJI SIRASINDA ANA ŞANZIMAN İÇERİSİNE PİS VE TORTULU YAĞ KONULMASI.

-           ÜRÜN İLE BERABER VERİLEN MONTAJ TALİMATLARINA UYMAMA.

3-UYARILAR

-           MERCEDES AXOR ANA ŞANZIMANLARININ BOŞTA ÇALIŞMASI DURUMUNDA ANA ŞANZIMAN YAĞ EKSİLTİR VA ZAMANLA ANA ŞANZIMAN DA YAĞ KALMADIĞINDAN ANA ŞANZIMAN YANABİLİR. ARACI KULLANIRKEN KESİNLİKLE ARACI GAZDAN ÇIKARMAYINIZ VE VİTESİ BOŞA ALIP YÜRÜMEYİNİZ.

-           ZF 9 S 75 / 9 S 109 / 16 S 109 TİP ANA ŞANZIMANLARIN PTO BAĞLANTISI YAPILDIKTAN SONRA POMPAYI MUHAKKAK BAĞLAYIP DAHA SONRA ARAÇ ÇALIŞTIRILMALI AKSİ TAKDİRDE MİL GERİ KAÇAR VE ANA ŞANZIMANDA VE MİL DE KIRILMALAR OLUR.

-           HAVA BASINCI EN AZ 8 BAR OLMALIDIR.

-           DEBRİYAJA BASILDIKTAN 5 SN.SONRA VİTESE GEÇİRİLMELİDİR.

-           BAĞLANTI CİVATALARI GEVŞEMEYE KARŞI BELİRLİ PERİYODLARDA KONTROL EDİLİP BOŞALMA VARSA CİVATALAR SIKILMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE ANA ŞANZIMANDA İSTENMEYEN HASARLAR OLUŞABİLİR.

-           PTO VE POMPALARDAKİ ARIZA SONRASINDA ANA ŞANZIMAN İÇİNE VE YAĞ TANKINA KONULACAK YAĞIN TEMİZLENİP FİLTRE EDİLDİKTEN SONRA KONMASINA ÖZEN GÖSTERİNİZ.

-           PTO ve POMPA SEÇERKEN UZMAN EKİBİMİZE DANIŞINIZ.

-           PTO BAĞLANTI YÜZEYİ TEMİZ OLMALI VERİLEN CONTADAN BAŞKA CONTA KULLANILMAMALI.

-           PTO’YU UYGUN BİR ŞEKİLDE YERİNE OTURTUNUZ. DİŞLİLERİN ÜST ÜSTE OTURMAMASINA ÖZEN GÖSTERİNİZ.

-           BAĞLANTI CIVATA VE SOMUNLAR GEVŞEMEMELERİ İÇİN SABİTLEYİCİ İLAÇ SÜRÜLEREK İYİCE SIKILMALI.

-           DEBRİYAJA İYİCE BASMADAN VE DEVİR DÜŞÜRÜLMEDEN PTO’YA HAREKET VERİLMEMELİDİR.

-           PTO NUN BAĞLADIĞI ŞAFT DÜZGÜN VE EKSENİNDE DÖNMESİ, SALGILI OLMAMASI GEREKMEKTEDİR.

-           POMPA SEÇİMİ DOĞRU YAPILMALIDIR.

-           PTO’NUN TAKILMA İŞLEMİ BİTTİKTEN SONRA ARACI ÇALIŞTIRIP SES KONTROLÜ YAPINIZ.

-           PTO’YA HAREKET VERİLDİKTEN SONRA DEBRİYAJ ANİDEN BIRAKILMAMALI.

-          PTO SİPARİŞİ VERMEDEN ÖNCE ARAÇ KABİNİ ÜZERİNDEKİ MODEL ADINI VE AYRICA ANA ŞANZIMAN ÜZERİNDEKİ ETİKETTE YAZAN ANA ŞANZIMAN MODELİNİ  BİR KAĞIDA YAZINIZ VE YAZDIĞINIZ NOTLARI DOĞRU ŞEKİLDE BİZE BİLDİRİNİZ.   

 


 

1-GARANTİ KAPSAMI DAHİLİNDEKİ ŞARTLAR

-           DÖKÜM HATASI

-           ISIL İŞLEM HATASI

-           ÇELİĞİN EFSAFINA UYGUN OLMAMASI

2-GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLAR

-           POMPA’ nın YANLIŞ SEÇİLMESİ.

-           ÜRÜN İLE BİRLİKTE VERİLEN CİVATA, SAPLAMA VE SOMUNLARIN SABİTLEYİCİ İLAÇ SÜRÜLMEDEN SIKILMASI.

-           BAĞLANTI CİVATALARI GEVŞEMEYE KARŞI 15-30 GÜNLÜK PERİYODLARDA KONTROL EDİLMEMESİNE BAĞLI OLARAK POMPADA HASAR MEYDANA GELMESİ.

-           KULLANICI HATASI

-           ÜRÜNÜN TAKILMASI SIRASINDA HATALI BAĞLAMA. MONTAJ HATASI.

-           ARIZA DURUMUNDA ÜRÜNÜN TARAFIMIZDAN ARIZA TESPİTİ YAPILMADAN ÜRÜNÜN PTO ÜZERİNDEN SÖKÜLÜP DEMONTE HALE GETİRİLMESİ.

-           PTO MONTAJI SIRASINDA YAĞ TANKI İÇERİSİNE PİS VE TORTULU YAĞ KONULMASI.

-           ÜRÜN İLE BERABER VERİLEN MONTAJ TALİMATLARINA UYMAMA.

3-UYARILAR

-           POMPA FLANŞ TİPİ BELİRLENİRKEN PTO’nun FLANŞ TİPİNE UYGUN SEÇİM YAPILMALI.

21 UNI 222

ÜÇGEN FLANŞ

ISO 14 / DIN 5462

KARE FLANŞ

-           TÜM TESİSATTAKİ HORTUM VE RAKOR ÖLÇÜLERİ POMPA İLE VERİLEN POMPA GİRİŞ VE ÇIKIŞ RAKORLARI İLE AYNI ÖLÇÜDE OLMALIDIR. POMPA GİRİŞ RAKORU UYGUN OLSA BİLE BESLEME HATTINDAKİ DİĞER GEÇİŞ NOKTALARINDA KATALOGDA BELİRTİLEN ÇAPLARIN ALTINDA BİR DARALMA OLMAMALIDIR.

-           POMPA PTO’ya BAĞLANIRKEN KASINTILI OLMAMASINA, SOMUNLARIN DENGELİ VE TAM SIKILMASINA, HORTUM BAĞLANIRKEN ELASTİK VE RAHAT OLMASINA DİKKAT EDİLMELİDİR.

-           YAĞ GİRİŞ VE ÇIKIŞ DELİKLERİNDEKİ PLASTİK KORUYUCULAR, POMPA YERİNE YERLEŞTİRİLDİKTEN SONRA SÖKÜLMELİ VE HEMEN RAKORLAR BAĞLANMALIDIR.

-           YAĞ DEPOSU, FİLTRELER VE TESİSATIN TEMİZLİĞİ KONTROL EDİLMELİ, YAĞ DEPOSUNUN HAVA GİRİŞ VE ÇIKIŞI RAHAT OLMALIDIR.

-           DEPO, POMPA İÇİN BELİRTİLEN UYGUN YAĞ İLE TAMAMEN DOLDURULMALI VE BİRKAÇ SAAT DİNLENDİRİLMELİDİR..

-           İLK ÇALIŞTIRMA YAPILMADAN ÖNCE TESİSATIN POMPA GİRİŞİNE KADAR YAĞ İLE DOLU OLDUĞU VE TÜM VANALARIN AÇIK OLDUĞU KONTROL EDİLMELİ, POMPA KESİNLİKLE YAĞSIZ ÇALIŞTIRILMAMALIDIR.

-           İLK ÇALIŞTIRMADA POMPANIN NORMAL ÇALIŞMASI, GÜRÜLTÜ SEVİYESİ, YAĞ KAÇAKLARI GÖZLENMELİDİR.

-           YAĞ TAHLİYE DELİĞİ OPERATÖR TARAFINDAN SIK SIK KONTROL EDŞLMELİDİR.

-           İLK ÇALIŞTIRMADAN SONRA TESİSAT YAĞ İLE DOLACAĞINDAN, TANK KONTROL EDİLMELİ VE EKSİLEN YAĞ MİKTARI KADAR YAĞ EKLENMELİDİR.

-           KIŞ AYLARINDA 32 NUMARA YAĞ KULLANILMALIDIR. (ISO 32) (SAR 10 W)

-           YAZ AYLARINDA 46 NUMARA YAĞ KULLANILAMLIDIR. (ISO 46) (SAE 20 W)

-           KULLANILAN YAĞLAR POMPANIN ÖMRÜNÜ DİREKT ETKİLEMEKTEDİR. BU SEBEPTEN DOLAYI MÜMKÜN OLDUĞUNCA POMPAYA GİDEN YAĞIN FİLTRE SİSTEMİNDEN GEÇMESİNİ SAĞLAMALISINIZ. FİLTRESİZ BİR SİSTEMDE POMPANIZIN ÖMRÜ KISA OLACAKTIR.

-           POMPANIN DÖNÜŞ YÖNÜ PTO’NUN DÖNÜŞ YÖNÜNE UYGUN OLARAK BELİRLENMELİDİR.

-           POMPA TALEPLERİNİZDE ARACIN ÇALIŞMASI ESNASINDA PTO’nun MİLİ SİZE BAKACAK ŞEKİLDE DURMANIZ VE PTO MİLİNİN NE TARAFA DÖNDÜĞÜNÜ TESPİT ETMENİZ GEREKMEKTEDİR.

-           POMPA DÖNÜŞ YÖNÜNÜ BELİRLERKEN PTO MİLİ SİZE BAKACAK ŞEKİLDE OLACAK PTO MİLİ SOLA DÖNÜYORSA POMPANIZ SAĞ DÖNÜŞLÜ OLACAKTIR.

-           POMPA DÖNÜŞ YÖNÜNÜ BELİRLERKEN PTO MİLİ SİZE BAKACAK ŞEKİLDE OLACAK PTO MİLİ SAĞA DÖNÜYORSA POMPANIZ SOL DÖNÜŞLÜ OLACAKTIR.

 


 

ÜRÜNLERİMİZ AXA SİGORTA A.Ş. TARAFINDAN ÜRÜN SORUMLULUK SİGORTASI KAPSAMINDA SİGORTALANMIŞTIR.

FİRMAMIZ ÜRÜNLERİNDEN KAYNAKLI ARIZALARDA, ARIZA BEDELİ AXA SİGORTA A.Ş. TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR. ( Bknz. 1. Madde )

2.MADDEDE SIRALANAN SEBEPLER ÜRÜN SORUMLULUK SİGORTASI KAPSAMINA GİRMEMEKTEDİR.


Примечание : Дата продажи, код товара и серийный номер должны быть

 

предоставлены производителю.

     

 

В противном случае гарантия на данный товар распространяться не будет.

 

           

 

1: Фирменная гарантия распространяется на все элементы товара.

 

2 : Гарантия действительна в течение 1 года с даты продажи.

 

           

 

УСЛОВИЯ НЕРАСПРОСТРАНЕНИЯ ГАРАНТИИ

   

 

Неверный выбор ВОТ, Коробки отбора мощности либо Насоса.

 

Неправильное подключение во время товара.

 

 

Выполнение установки оборудования не в соответствии с предоставленными правилами

установки.

 

Ошибка использования.

     

 

           

 

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

       

 

Соединительные болты должны регулярно проверяться и затягиваться в случае

 

ослабления со временем. В противном случае есть риск возникновения

 

повреждений.

       

 

Во время подключения ВОТ, Коробки отбора мощности масло, сливаемое

 

из основной коробки передач должно быть перелито в чистую емкость и

 

быть защищено от попадания пыли, стружки и грязи.

 

 

При выборе ВОТ, коробки отбора мощности обращайте внимание на

 

соответствие технических особенностей выбираемого оборудования

 

техническим особенностям основной коробки передач.

 

 

Поверхности выполнения соединений оборудования должны быть чистыми.

 

При подключений не используйте дополнительные соединения, кроме предоставленных

в комплекте с товаром.

При установке ВОТ, коробки отбора мощностей к основной коробке передач

 

убедитесь в том, что все зубчатые элементы установлены на местах.

 

Не устанавливайте зубчатые элементы в неправильном положении.

 

Не пытайтесь завести ВОТ без сильного нажатия на педаль сцепления и без понижения

передачи.

 

Шестеренчатый гидронасос должен быть выбран в соответствии с

 

подключаемой ВОТ, коробкой отбора мощности.

 

 

После подключения ВОТ заведите автомобиль и проведите звуковой

 

контроль.

         

 

Следуйте инструкции и описанию процесса монтажа товара.

 


 

If the user doesn’t pay attention to the warnings then the production can’t be under warranty .

check. PTO (Power Take-Off) warnings and precautions

 

 THE SITUATIONS WHICH ARE NOT COVERED BY THE GUARANTEE

                           

Wrong selection of the PTO gearbox or pump

Addition gasket using except the given gasket with the product, or using without gasket.

Wrong connection during the mounting.

                     

Swaggering connection of the product and the breakings of the gears because of swaggering

Main gearbox failure because of oil reduce due to not tighten well the screws, pins, and ring nuts which is given with the main product.

NOT Selection of correct PTO

After the mounting of PTO, putting dirty and feacal oil.

Not to follow the mounting instruction which is given with product

                           
                         

User wrong use.

                                 
                                     

WARNINGS

                                 

The connection screws must be checked regularly, and if there is galling they must be tightened. Otherwise undesirable damages

Can be seen in the main gearbox.

During the placing of the PTO gearboxes, the oil which emptied from the main gearbox must be put in a clean bowl, and there

mustn’t be any dirt or dust in the bowl.

   

While you are choosing the PTO gearbox pay attention the vehicle’s main gearbox information and  PTO information must be matched

     

Pay attention to the surfaces where the connection take place, it must be clean.

           

Use the given gaskets which is given with the product only do not use additional gaskets

                     

Do not misplace the PTO while placing it the main gearbox. See well while placing

                       

Do not give action to the PTO before you reduce the gear and press the clutch well

         

The selection of the hydraulic gear pump must be done correctly

                     

After the PTO mounting done, power the engine and make the voice checking

                 

Follow the instructions which is given with the product.

                     

CONDITIONS OUTSIDE THE WARRANTY
+ During installation, mounting bolts and nuts being left loose.
+ The hoses and fittings used in Pump installation narrower than it is to be needed.
( See. Hydraulic Gear Pump User Manual / the Pump hose Selection )
+ If the oil in the oil tank is not clean and the oil put the oil tank are not within the specified standard.
( See. Hydraulic Gear Pump User Manual / Oil Selection )
+ If there is no oil in the oil tank.
+ If The valve has been left off.
+ The pump has run lean and therefore the pump is being broken down.
+ The Pump selection being selected suitably with the rotation of the power take-off, which means that a reverse
pump is selected.
( See. Hydraulic Gear Pump User Manual / Warnings and Precautions )
+ The pomb being above indicated the Pressure.
+ the pressure elevation and being changed by the pressure adjustment portion of the directional control valve.
+ The small or large pump flow required for system being selected.
+ The oil injunction connected to the pump installation being pulled out or being not seated in its place. And
therefore the pump casing is being cracked.
If the specified warning does not comply then they will not be covered by the product's warranty.
See. Hydraulic Gear Pump Operating Instructions.